Összes oldalmegjelenítés

2011. február 3., csütörtök

Csoda!!

Képzeljétek!
Nem kaptuk ki a nyelvtan dolit. helyette pakolni segítettünk, mert Kazincy verseny volt a suliban délután, mert a magyar tanárunk valamilyen szervező lehetett és ezzel kellett foglalkoznia.
tök zsíír *-*
És mondta, hogy aki visszajön 6kor, az kap szaktanári dicséretet!!! Alap, hogy visszamentem...: D
Sőt ez triplán jó nap, mert elmaradt az úszás, de nekünk ugyebár nem szóltak (minek az?) -.-"
Akkor vettük észre, mikor már 15 perccel elmúlt 4 óra....
Na de sebaj, mert osztálytársammal (fiú) dumáltam még utána fél 5-ig.
Tök jófej :)
aztán elmentünk felpumpálni a bicaja kerekét
Utána hazamentem
Vártam 17:50-ig, majd elindultam a suliba, hogy elpakoljunk.....és aztán jött a meglepetés, ugyanis mondta a magyar TERMINÁTORUNK, hogy nem szaktanári dicséretet kapunk, hanem IGAZGATÓI DICSÉRETET!!!!
baaaaassssssssssszzzzzzzzzzuuuuuuuuuuusssssssssssssssss 
: DDDDDDDDD
Gondolom nem kell ecsetelnem milyen érzés, amikor büszke rád :)
Vagy 5x elmondták, hogy milyen jó, hogy vannak ilyen önzetlen gyerekek akik visszajöttek segíteni ;)


Na kb. ennyi történt ma
Jah meg félig megnéztem egy filmet: Míg a jackpot el nem választ
Nagyon nem bírom Cameron Diaz fejét valamiért, de ez a film ezt leszámítva is vicces volt : DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése