Összes oldalmegjelenítés

2011. február 1., kedd

A hétfő szörnyű, de a keddek se jobbak

Ma is ugyanolyan szar napom volt, mint tegnap -.-"
Csak most az a különbség, hogy az egyik dogát (a nyelvtant) nem tudtam csak úgy félig-meddig! :@
nah ő is sokat tanulhatott... XD
azért én nem próbálnám ezt ki 
Basszus olyanok vannak benne, amiket nem is vettünk: pl. mi az a alaktan??? sose hallottam.
És ezt nem is a tanár állítja össze, hanem már meg van adva egy kis füzetkében az egész éves: félévi mérések, szövegértések, év eleji mérések, év végi mérések.
Úgyhogy szerintem amint kikapjuk, nem leszek 1-2 hétig -.-" hipp-hipp-hurrá :@
***sorry***
Ez van. Majd olvasok! 
Tényleg most jut eszembe: elolvastam a könyvet ( Eragon) : DD fúúú nagyon jóó volt!!! Bár ezt már elmondtam az előző bejegyzésben is : P
áááá és majd csak húsvétra kapom meg a 2. kötetet -.-"
Addig is olvasni kéne az Ábel a rengetegben-t, mert végülis az kötelező. Nem szeretem, ha valami kötelező >:(
Kivéve, ha a gépezés a kötelező! XD Najó azért nem vagyok kocka :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése