Összes oldalmegjelenítés

2011. február 6., vasárnap

jajnemár

Asszem pénteken sem írtam már.
Jólvanna! XD


Péntek: Képzeljétek megkaptam a ballagásra ígért telefont!
Épp elkezdtem gépezni, mikor APA bejön a szobámba és mély hangom mondja: Gyere csak ki!
Azt hittem, hogy valami rosszat csináltam. Úgy megijedtem. Kimegyek és látom, hogy ott van APA telójának a doboza (mert ő már szerdán megkapta a telefont. ja és amúgy ugyanolyan , mint amit nekem ígért). Elkezdi: -Vidd be! Gondoltam 'jóvan, de mi a csudának?!' Aztán megkérdeztem: - Miért? . Erre ő: Mert a tiéd. 
:OOO Basszus és ekkor esett le, hogy nem az ő telefonjának a doboza, hanem az enyémé! : D
Nagyon örültem neki. El se tudtam mondani mennyire, de nem is kellett mondanom semmit, helyette megöleltem (kb 2 percig tartott az ölelés :P ) aztán ANYÁ-t is. Egyből estem neki a telefon kicsomagolásának.
Na de hagyjuk a részleteket....töltőre tettük...nézegettük....ennyi.
Szombat: a Párizsból szeretettel-t néztük. Jó volt. Imádtam a lövöldözős részeket, bár szabályosan befogtam ilyenkor a fülem, olyan hangos volt. : P Főszerepben: John Travolta kopaszan XD viccesen nézett ki, de ha egyszer ez illett a karakteréhez...(kémelhárító asszem, vagy ő maga a kém? nem tudom már) A másik szereplőt szerintem még sosem láttam =/ A rendező a Taxi-filmek rendezője. Kicsit hasonlított is a stílusa :-)
Ma meg egész délelőtt telefonoztam. Rájöttem pár dologra, de még mindig van egy-két rejtélyes dolog! 
Na ennyi történt. 


Holnap lesz nyelvtan és úgy érzem, nem úszom meg a 3-as vagy a 2-es kikapását.
Ez van, mint már mondtam [bocs írtam]


Jah meg most jut eszembe szombaton láttam a The Addams Family 2-t
Bár az egyet nem láttam, de azért tudtam, hogy egy finoman szólva halál-imádó, brutális családról szól.
Volt egy nagyon nagy párbeszéd:  a szülők elvitték a gyerekeket egy táborba, mert a "gonosz dadus" azt mondta, hogy a gyerekek minden vágya, hogy ott legyenek ( ez persze hazugság, hisz a gyerekek ki nem állhatták az ilyen vidám dolgokat, mert ők is ilyen brutálisak, mint a szüleik) na és ott odamegy egy nő Wednesday-hez (ő a lány), hogy miért van tetőtől talpig feketében. Erre az anyja:
-Tudja most van abban a korban, hogy csak egy dolgon jár az esze.
-Óóó a fiúk?...
Erre Wednesday: -Nem....gyilkosság!
XD akkorát röhögtem, amikor megláttam, milyen fejet vágtak erre a felnőttek! xP 

Na megyek. jóéjt! Szerintem Call of Duty-zni fogok. Most úgy meghozta hozzá a kedvem a lövöldözős film. 
Sziasztok pár hét múlva. :(

2 megjegyzés:

  1. úristen még csak most láttad az Adams familyt???:OO pedig azt má kb. 10 éve csináltákxd és még csak most nézted meg???:O pedig a tvbe rengetegszer leadták márxD

    VálaszTörlés
  2. jólvanna XD
    most jutottam el odáig
    emlékszem régebben mesében néztem :P
    am azóta már láttam az 1-et is :P

    VálaszTörlés