Összes oldalmegjelenítés

2011. január 31., hétfő

Eragon :))

Csőváz! :P


Tudom, hogy tegnap nem írtam, de csak azért mert el voltam foglalva:
- le akartam szedni az Eragont (a filmet), de nem miután vártam vagy 3 órát, hogy lejöjjön, kiderült, hogy angol nyelvű -.-"
na mindegy gondoltam, legalább javul az angol akcentusom. Nemtom, hogy javult-e. Szerintem nem... xD
Ami a filmet illeti, szinte az egészet értettem, bár a könyv változata, amit most olvasok (azt 'is' kaptam karácsonyra...minő meglepetés, hisz én kértem azt xP) vagy 100ezerszer jobb, mint a film. Sokkal, de sokkal. Nem túlzok ám!! Hihetetlen jó könyv!! 
-Vasárnap reggel úgy éreztem, hogy nem akarok kikelni, ezért nem is keltem :P. Az ágyamban olvastam 4 órát (!!) ez sem túlzás (mondom, hogy jó az a könyv) :D. Közbe ANYA lebontotta  a karácsonyfát. Így sokkal több hely lett az előszobában :P, bár én azért sajnáltam kidobni...ma láttam is ott a kukák mellett, amikor jöttem haza az úszásból :(
-ma szörnyű egy nap volt: írtunk matekból (könnyű volt), és felelni kellett irodalomból (versmondás)
a verset tudom, hogy 5-ös, mert már beírták és szerintem a matek is annyi... ;) jah meg ma megúsztuk (megint) a biosz-dogát :P azéé tudunk ááám
-holnap írunk nyelvtanból, amit eddig vettünk az összetett mondatokból, mindet kéri (jajj.mamám.mamám) meg írunk kémiából is (nitrogén, ammónia, salétromsav...) van kémiából egy csomó reakcióegyenlet és tanuljuk meg, hát basszus :@
-médiából meg filmet kell forgatnunk (!!) ... májusig meg van adva 4 téma, vagy ha mi találunk ki egyet, akkor szólni kell a tanárnak,de azt mondta, hogy úgyis megengedi, de azért szóljunk -.-
fogalmam sincs, hogy mit kéne csinálni. ááááá nem akarok szerepelni :'(


Na ennyit mára :D SZiasztok, jó8
(amúgy én csak nemrég jöttem rá, hogy mi az a jó8.... a nyolc angolul eight, amit éjt-nek mondunk és így rövidítjük!! nagyon cseles) XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése