Összes oldalmegjelenítés

2011. január 7., péntek

Tökjónap : D

Szijaa
Tökjó napom volt ma:
-Előszöris nem írtuk és nem feleltünk fizikából
-Utána úszásunk volt és 1km-t kellett úszni. Ezzel gyorsan megvoltam ezért kb egyszerre lettem kész pár (fiú)osztálytársammal. Az egyikőjük (akibe régebben rémesen bele voltam zúgva) nem is tudom mit asszem valami üccsit akart venni és tőlem kért még egy 20-ast. Megnéztem, hogy volt-e nálam (volt is, de nem akartam neki adni mert rágót akartam venni) de amint kivettem a zsebemből elvette a kezemből a 20-ast én meg próbáltam tőle elvenni már szinte rámásztam, de nem adta oda és sikerült bedobnia a gépbe. Aztán később a kezembe nyomott egy 10-est meg egy 5-öst, de majd még követelem majd tőle azt az 5 ft-t is ;DD.
-ááá de összefoglaltunk matekból :'((
-voltam tornán
-aztán elmentünk ANYÁ-val csizmát venni nekem és ebből az lett, hogy kaptam egy csizmát, egy mellényt és egy sálat :P  .....szeretek ANYÁ-val vásárolni XD

na de ma már nem hiszem, hogy írok mert megy a Megasztááááááár :DD

Még egy utolsó vicc amit APA mondott valamelyik nap:
-Mi a különbség egy transzvesztita és egy depressziós között?
-A depressziósnak ma depi holnap öngyi, a transzvesztitának ma Peti holnap Gyöngyi
XD tudom, tudom....fárasztó de azért vicces (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése