Összes oldalmegjelenítés

2011. január 7., péntek

4 n.

Hali *-*


-Ma 4 napot kell bepótolnom, mert pénteken lusta voltam írni, meg Szolnokra mentünk, rokonokhoz.
-Kezdjük péntekkel: volt úszásunk és szegény oszt.társamért (aki a LB-m ) jött a mentő, mert megint magas volt a pulzusa (asszem 135, de nem biztos). Szegény. Amikor bementem hozzá mikor még az orvosiba volt az uszodába, kérdeztem, hogy, hogy van, erre ő azt mondta, hogy már nem fáj.....  :'( visítani tudtam volna
-Aztán sikeresen írtunk irodalomból (ami 3-as lesz ;D )
-Este pedig mentünk ugyebár Szolnokra, ahol szétröhögtem a fejem. Szinte megállás nélkül röhögtem egész 7végén. Az a hülye unokatesóm miatt XD
Húú de milyen finomak voltak a kaják..... :P
Meg elmentünk nagynénéméknek megvenni a karácsonyi ajándékot : egy konyhai robotgépet. Jó  sok dolgot tud: kever aprít, darál... ilyesmiket
-Aztán sajna haza kellett jönni vasárnap :( 
-hétfő -.-" inkább egy szót se
-viszont ma mikor délután voltam úszni, láttam (L)
-Barátnőmmel beszélünk msn-en:
Ő- Képzeld ma ettem pizzát és finom volt! :P
Én- Képzeld én meg ma belenéztem egy pillanatra abba a gyönyörű kék szemébe és többet ért, mint egy pizza. (L)
hát igen.....egy költő veszett el bennem...naja elveszett, nem találom XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése