Összes oldalmegjelenítés

2011. január 7., péntek

Dilis nap

Hali :)


Talán életemben ezen a napon röhögtem a legtöbbet....
Először is elmentem egy barátnőmmel sétálni (energiaitalt inni) és ahogy ott ülünk a padunk melletti kocsmaféleségből elkezdtek nekünk integetni ilyen kb 18 éves fiúk.... mi meg nem értettük, hogy miért. na mindegy ott rengeteget röhögtünk csupa értelmetlen baromságon. 
Később mikor úszásra mentem nem vittem se az úszószemüvegem, se hajgumit :/ ezért aztán nem nagyon akartam beletenni a vízbe a fejem, de így jókat tudtunk beszélgetni, hülyülni. Az előtte megivott energiaital megtette a hatását mivel egész úszáson mondtam a nagyobbnál nagyobb sületlenségeket szegény úszótársaimnak, akik viszont olyan jókat nevettek rajta, (különösen az egyik) hogy majdnem elsüllyedtek egy-egy viccnél XD
aztán az öltözőbe is folytatódott ez a hülyeségőrület...nameg persze a hajszárítóknál is fárasztottam a népet :P
És már kiterveltem, hogy mivel Ő utánam jár úszni ezért megvárom a bicajtartónál, hogy közelről láthassam (már nem mintha egész nap nem látnám közelről, hiszen osztálytársam :P) 
erre volt képe NEM jönni vagy csak később..... -.-" ilyen az én szerencsém na majd holnap bambulom eleget ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése