Összes oldalmegjelenítés

2011. január 7., péntek

Furcsa nap

                 Hellóbelló : D


Nem találjátok ki hány 5-öst kaptam ma... 7-ET!!! 5-öt irodalomból versmondásért meg a fogalmazásomért, 1-et töriből egyet meg angolból tz-re. Azért tudok áám. (:
Viszont tök durva volt a rajzóra: az egyik osztálytársunkat leküldték az igazgatóiba!! Aztán óra végén azt mondta a rajzTERMINÁTORNAK, hogy volt lenn. A következő órán (törin) bejött egy suliban dolgozó nő (aki szerintem nem TERMINÁTOR, mert én mindig az asztala fölött vagy a gépnél láttam) és megkérdezte, hogy tudjuk-e, hogy ő miért van itt? és arra az osztálytárunkra nézett akit leküldtek előző órán. De ő azt mondta még most is, hogy volt lenn csak nem volt benn senki a tanáriban, erre elkezdi a TERMINÁTOR, hogy ő ott ült lent végig és kitárta a karját és mondogatta közbe, hogy: Ugye láttok? Nem vagyok láthatatlan és szerintem eléggé feltűnő vagyok! Ebben igaza is volt mondjuk, mert egy qrvaronda rózsaszín mellény vagy pulcsi vagy mittomén mi volt rajta ami csak úgy rikított. :/ 
Aztán most meg tanulom ezerrel a föcit meg a matekot, mert holnap doga belőlük. :( 
És még van itt egy hülye angol verseny is amire egy verset kell lefordítanom, de magyarul egyáltalán nem rímel... na mindegy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése