Összes oldalmegjelenítés

2011. január 7., péntek

hétfő = fúúúúúj

Csácsumi everybody!

ááá agyamra ment az angol... :)
Ma tökre szerencsés napom volt!! Mondjuk egy kevésbé pozitív dologgal kezdődött...fényképezkedés...és persze most állt ebben az évben először össze-vissza a hajam! Hát persze! DE aztán elmaradt a matek tz amiből nagyon egy mukkot nem tudtam volna csak az a szívás, hogy csütörtökön be akarja pótolni a matekTERMINÁTOR... de ajjj minek??? Aztán írtunk töriből - az nagyon könnyű volt, szeretem a törit ( de lehet, hogy csak azért volt nekem könnyű, mert azt kérdezte amit tudok. ha mégegyet kérdez nem tudtam volna...:P) Milyen "jópofa" volt óra előtt a TERMINÁTOR : ott ülünk a terem előtt erre megkérdezi hogy - Mi ez a nagy tanulás? haha nagyon vicces -.-" 
Ma barátnőmnek ölelgetős napja volt. Ez nála annyit jelent, hogy egész nap ölelget szinte mindenkit : DD Kicsit sem nézett nagyot az egyik TERMINÁTOR, mikor meglátott minket egymás nyakába akaszkodva, mikor tudják, hogy én nem vagyok egy ölelkezős típus...
Suli után mentem a szokásos úszásórára és már az elején várom, hogy mikor lesz már vége tudniillik amikor vége van az úszásomnak akkor kezdődik az ÖVÉ.....(L) :DD
de neem nem szabad újra belezúgni! egyszer már túltettem magam rajta nem szabad visszaesni!! : DD
Na ennyit mára..... Sziaaaa ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése