Összes oldalmegjelenítés

2011. január 7., péntek

Szegeden

                       Szevasz mindenki!! (:                          




- Ma is mint minden szombaton Szegeden voltunk a plázába. Ma a Gru-t néztük. Aranyos, vicces mese. Múlthéten a Terhes társaságot néztük és szétröhögtük rajta a fejünk. Jaaaaj nagyon nagy volt. Utána elmentünk a Corá-ba és bevásároltunk. ennyi 
- 007-es ÜGYNÖK egész este rágta a rácsot. XD de már megszoktam. Amikor az első hörimet kaptam, (007-es ÜGYNÖK a 4. hörcsögöm) akkor egy hosszú bottal csapkodtam a ketrecet egész éjjel...képzelhetitek milyen ideges és fáradt voltam akkor reggel XD
- húú ma tudtam meg, hogy jövőhétvégén megyünk nagynénémékhez Szolnokra. És mivel elmaradt a szülinapi ajándékozás (nov. 1-jén volt a szülinapom), ezért fogok kapni jóóó sok ajándékot (remélem) :P

Mindjárt X-faktor (L) :D már alig várom. Essen már ki az a qrvahamis Dorka. Szerintem csak azért tartják benn mert jó üzlet, és szavaznak rá az emberek csak mert terhes :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése