Összes oldalmegjelenítés

2011. január 20., csütörtök

na végree : D

sziaaa!


Egész héten a csütörtököt vártam, hogy végre gépezhessek.
Ahogy sejtettem: a nyelvtan dolim 3as lett,de az meglepett, hogy nem a tz, hanem a tollbamondás!! Még soha nem volt 3as!! Sőt igazából 4es is csak egyszer! Hülye köznevek! Mindet nagybetűvel írtam xDD
Nah mindegy az a lényeg, hogy már gépezhetek! (jipppíííí) 
: D
Elmondom, mi történt a héten:


16. vasárnap: 
- megnéztem a Benjamin Button különös életét (gyengébbek kedvéért az egy film) és húú nem volt rossz...azt kell, hogy mondjam, sose volt Brad Pitt a kedvencem, soha nem is tetszett, de ebben a filmben vágott néha olyan ártatlan fejet, hogy még szerintem is helyes volt!!!!! : O  amúgy ha szeretnél sírni egy jót, akkor nézd végig, mert az utolsó 10 percben tutira elbőgöd magad! : D tapasztalatból mondom: én ott sírtam még utána is vagy fél órát XD jóvanna szomorú, mert meghal és a csaj meg ott fogja a kezében közbe.. :'( Amúgy a film arról szól, hogy van egy hapsi aki fordítva öregedik és az anyja belehal a szülésbe (csecsemőként születik meg, bár eléggé ráncosan) és az apa a fiú okolja felesége haláláért, mivel olyan furán néz ki. Lerakja egy asszem házaspár ajtaja elé. Aztán gyorsan felnő és egy ilyen 80 éves öregember lesz aztán egyre fiatalodik..megismerkedik egy lánnyal...gyereke lesz tőle (mármint a csajnak a hapsitól és azért nem is rögtön XD) tehát vannak bonyodalmak azért emiatt a fordított öregedés miatt...(ajánlom megnézni)
- Aztán megnéztem a Szikravárost. Nemtom minek, mikor azt kaptam karácsonyra könyv formájában... nah mindegy. Azt most nem írom le, hogy miről szól, mert baromi hosszú lenne... ;)


17. hétfő:
- első óra: média. Nincs vele semmi bajom, főleg, hogy óra közben bejött az igazgató-helyettes, hogy aki a gimiben szeretne maradni továbbtanulni, annak jó lenne végignézni egypár nyitott órát. Át is mentünk aztán maradtunk még két német órára is. Az igaz, hogy egy mukkot nem értettünk, de az nem lényeeg!! :)
-Aztán úszáson majdnem elhagytam a telómat, de az hosszú... XD


18. kedd:
-délután elmentem sétálni egyik barátnőmmel, aki átment 6 osztályos gimibe, de attól még egy suliba járok vele csak nem egy épületben vagyunk : P Jóó sokat röhögtünk meg minden : D


19. szerda:
- életem legbrutálisabb tornáján voltam! Basszus még most is izomlázam van a combomban, az alkaromban, a felkaromban, a lapockáimnál meg a úgy kb minden izmomban...:S   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése