Összes oldalmegjelenítés

2011. január 8., szombat

Szeged, mozi, bevásárlás, gépezés :P

Sziasztok!! *-*


Szegeden voltam, mivel szombat van(jeeeeee) : D
moziztunk: Narnia krónikái - A hajnalvándor útja. Nem volt valami nagy szám : / A többi sokkal jobb volt szerintem. Az a baj a Narnia-filmekkel, hogy két film között sok idő telik el, vagyis már nem is emlékszem, hogy kik a főszereplői,mi történt eddig. Én így vagyok vele, lehet, hogy mások bolondulnak érte...
Voltunk a Cora-ba és mint kiderült csak azért mentünk mostanába oda és nem a Hmvhelyi Intersparba (én jobban szeretem a Cora-t, mint az Interspart, ezért én naiv azt hittem azért megyünk oda, de nem) mert ott finomabb tejszínhabot lehet kapni... -.-"   na mindegy
Aztán hazajövetel, kaja, pia, szokásos dolgok
Feltettem a gépemre a Call of Duty-t (gyengébbek kedvéért az egy lövöldözős játék), mert APA azt mondta terheljem a nem biztosan tökéletes videókártyámat (vagyis a gépé, nem az enyém : P), mert akkor veszünk új kártyát, ha nem bírja a játékot. 
Már régen nem játszottam vele, ezért nem is gondoltam, hogy le fog kötni, de lekötött és tapasztaltam pár szabályt is:
- csak olyan kocsi mögé bújj el, ami már fel van robantva, mert ha akkor robantják fel, mikor mögötte állsz..megszívtad
- és akármennyire is aranyos a feléd rohanó németjuhász kutya,lődd le,  
mert ha nem lősz 3 harapás a pofádba...halott vagy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése