Összes oldalmegjelenítés

2011. január 7., péntek

Elmulasztott dolgok.

Hi!


Tudom, sok az elmaradottságom, mert büntibe voltam ...-.-"
De úgy nagyon nem történt semmi érdekes egészen most hétvégéig...

Ugyanis voltunk BUDAPESTEEEEEEN!!! : DD (jeeee) ;)
És médiára kellett képeket csinálnom. Hogy hogyan készítettem őket?.....nos.....hmmm... kihajolva a mozgó kocsiból. De azért jók lettek. Volt néhány nagyon profi kép amire eléggé büszke voltam :D erre meg a tanár azzal jön, hogy nem is én csináltam őket.. -.-"
najóvan.....szeressük ezt a tanárt is :@
Amúgy Budipesten csak a Csodák palotáját néztük meg. Na meg egész szombaton a West End-be vásárolgattunk ;) Aztén vasárnap elmentünk a Mamutba ahol kaptam egy qrva jó Converse cipőt (pirosat) meg egy O'Neill pulcsit : D tök zsíír 

jah meg még egy héttel ezelőtt sikerült leírnom a kezemre pár betűt a fizika tz-nél és helyettesítő tanár volt bent erre nem lebuktam...-.-" ráírta a lapomra, hogy puskázott :'(
holnap kikapjuk és nagyon kíváncsi vagyok, hogy ad-e rá szöget vagy ad még egy esélyt. reméljük az utóbbi (yn)
Mert ha nem, akkor vagy egy hónapig nem gépezhetek és megint nem tudom írni a blogom :'(
NAGYON remélem, hogy újrairatja (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése