Összes oldalmegjelenítés

2011. január 11., kedd

Segítség! Fáradt Vagyok...

Csácsumi!


Tegnap 2 órát (!!) tanultam arra a f*sz földrajzra :@
olyan fáradt voltam a végére
az uccsó háromnegyed órában már sírtam, annyira nem volt már kedvem hozzá, meg fáradt voltam, de úgy voltam vele, hogy ha most nem akkor mikor.
Aztán este nem bírtam elaludni, mert csak arra bírtam gondolni, hogy mi lesz, hogyha...
így rosszul aludtam, korán kellett kelni, és még a tegnap esti tanulás miatt is fáradt voltam.
Képzelhetitek, hogy nézhettem volna ki, ha anyának nem lett volna alapozója amivel sikerült a szemem alatti karikákat eltűntetni. : P
Egész nap csak a föcire tudtam gondolni, és arra, hogy mi lesz ha nem sikerült. Emiatt nem tudtam figyelni normálisan a kémia órán, ahol totóztunk, de én egyiket se tudtam, nem tudtam gondolkodni úgy, ahogy szoktam.
Osztálytársam meg folyton kérdezgette (mert tudta, hogy én jó vagyok kémiából), hogy ez meg ez meg ez micsoda, de én nem tudtam és ez is dühített. Már majdnem sírtam a fáradtság és az idegesség miatt. Ami elég ciki lett volna az óra közepén. De aztán barátnőm rászólt, hogy hagyjon, mert "rosszul vagyok". Ő meg aztán kiordított a tanárnak, hogy nem vagyok jól. -.-" Ez aztán mondhatom nagyon kellett. Különben sem voltam rosszul csupán zombi a fáradtságtól! (nem ugyanaz ám)
aztán hál' égnek nem írtunk föciből, csak biológiából, de ott mindent tudtam. Épp, hogy kikaptuk az előző dogát (5-ös, alaaap ;D ) már mondta a TERMINÁTOR, hogy lapot elő : / 
Na mindegy, jól sikerült : )


Aztán délután elmentem egy barátnőmmel, aki a volt-osztálytársam, mert elment 6 osztályos gimibe. Vele olyan a séta, hogy ő egyfolytában beszél és én alig bírok megszólalni, mert mindig tud mit mesélni. :P
Mondjuk ez jó, mert tuti, hogy nem kell aggódni a csönd miatt és azon rágódni, hogy "jaaj istenem, de nagy a csönd" 
: ))
Holnap fizika doli (nagyon könnnnyűűű) : D
Aztán délután torna (jajjjnemáár) -.-" Na sebaj a fogyásmeg az erősödés nem árt soha ; )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése