Összes oldalmegjelenítés

2011. január 7., péntek

Új blogom

Szijah.


Ez igazából a második blogom, mert az elsőnek elfelejtettem a jelszavát, és mivel most lett újratelepítve a gépem, ez a gép ne jegyezte meg (mert ezen most nyitottam meg először). De amúgy ezek tényleg ÉN írtam csak bemásoltam. Aki nem hiszi, az előző blogom címe: http://vikiblogja.blogspot.com : )
Ugyanaz csak ebbe még nem tettem zenéket. 
Basszus nagyon ideges voltam tegnap emiatt :@ 
Elfelejtettem a blogomnak és annak az e-mail címemnek is a jelszavát amelyikkel regeltem a blogra. (jóvanna, tudom most mit gondoltok!) :D 
De most már ennek a blognak az e-mail címét meg a jelszavamat tutira nem fogom elfelejteni ;)
Vagy ha mégis, akkor megint bemásolom xp
Amúgy ezért is van minden bejegyzésem egy időpontban :P



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése