Összes oldalmegjelenítés

2011. január 7., péntek

utólag Merry Xmas and Happy New Year! : D

Hát az ünnepek azok....valami qrva jóók voltak : DDDDDDDD
jaaaj de vissza mennék az időben, de sajna nem lehet. :c
Visszamennék és újra átélném az ajándékozást ( már nem mintha nem tudtam volna, hogy mit kértem ) 
Visszamennék azokra a hatalmas bulikra az ősökkel
Tánc..Zene...Jókedv..Ennyi bőven elég lenne *-*
Ez akár elment volna egy dalszövegnek is xD (gyengébbek kedvéért: az amit írtam). xD
Mondjuk most se rossz... ülök az újdonsűlt gépem előtt, zenét hallgatok, barátnőimmel msn-ezek : P
És arra gondolok, hogy mennyire elb*sztam azt a biosz dogát xD
basszus ne csodálkozzon, hogy mindenki csak az ő tantárgyaiból bukik meg ha röpiket irat :@ jó mondjuk annyira rossz nem lesz, mert azért tudtam kb. a 80%-át (remélem, különben megint egy hét bünti lesz) 
Na mindegy majd kiderül. A félévemen nem ront me pontosan 4es vagyok : D (gyengébbek kedvéért 4.00 az átlagom) xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése