Összes oldalmegjelenítés

2011. január 24., hétfő

Csalódás egy barátban =(

Sziasztok!

Volt már veletek olyan, hogy egy barátotok, akit már régebb óta ismertek, hirtelen megváltozik, és le se szar, mintha ott se lennék, ha kérdez valamit valakitől, de én hamarabb válaszolok rá, akkor leüvölt, hogy: "Jólvan má' nem hozzád szóltam!"?
Mert, ha nem, akkor mondanám, hogy qrvára rosszul esik!! =''(
És az a másik, hogy ez neki fel sem tűnik (szerintem legalábbis, nem tudom, hogy direkt csinálja-e), ezért nem is beszélek már vele, már nem is nagyon kedvelem, nem is tudom, hogy miért tartom még egyáltalán a barátomnak!
Végülis mindegy, mert még kb fél évig vagyunk osztálytársak, aztán meg én gimibe megyek, ő meg szakközépbe.
Lehet, hogy csak féltékeny a jobb átlagom, vagy az elért eredményeim miatt??
Nem tudom. Nem is fogom megtudni, mert mint már mondtam, nem beszélek vele... 
Azért sajnálom, mert nagyon jó fej volt régebben, nagyon bírtam, de most már nem csak én mondom azt, hogy kezd bunkó lenni, hanem más barátnőim is, akik viszont tényleg nagyon jó barátnőim a mai napig!! =D
Legalább ŐK megmaradnak nekem <3

2 megjegyzés:

  1. Ez téll szar=( sajna tom kiről van szó és hát igen szerintem és sokak szerint is ilyen:S:S Nem tom h mi történt vele... De ez a viselkedés már nem naon teccetős... igaz velem általában normális de azt fáj látni h másokkal meg... na szóval érted=/

    VálaszTörlés
  2. igen! rád nagyonis rádmászott
    egyfolytában veled akarna lenni sztem, engem meg le se szar... -.-"
    olyan mintha féltékennyé akarna tenni, mert a másik legjobb bnömmel is sokat van egyedül velem iylen 3-unk közül. velem lehet valami baja! nemtom mi :/ jóvan leszarom már őt

    VálaszTörlés