Összes oldalmegjelenítés

2011. január 26., szerda

A szopatás az nagyon megy...

sziasztok!


Nem nagyon történt semmi az elmúlt 2 napban, ezért nem is tudok mit írni.
Jah csak egy dolgot:
- a földrajz-biológia TERMINÁTOR-unk nagyon, de nagyon szopat!!
Biosz és föci óra között volt egy másik óránk és föcin mondta, hogy dogát irat bioszból, ezért mindenki nagyon tanult a két szünetben.... kitalálhatjátok...nem írtuk meg!!! Baszki :@
Annyira tudtam már az egész anyagot, biztos voltam benne , hogy 5-ös lesz, erre kiderült, hogy csak szivat....
ÚGY UTÁLOM AZ ILYET!!!
Nah ennyit a tegnapról. Ma voltam tornán, nem volt brutális, mint legutóbb. Hála az égnek! XD
Szegény barátnőm ma rosszul lett a rajz óra közepén: annyit röhögtünk, hogy elkezdett vérezni az orra, amitől szédülni kezdett... aztán lementünk az igazgatóiba, hogy nincs jól, felhívták az anyját. Nem vette föl! -.-"
Ezért ki kellett bírnia még egy töriórát. Utána neki vége volt a sulinak, de nekem még ott kellett poshadnom egy emelt angolon. -.-"
Amúgy rájöttem, hogy IIMÁDOM  a történelmet (de csak a 2. világháborút), de lehet, hogy csak azért mert nekünk van a legjobb töriTERMINÁTOR-unk, akit csak kapni lehet! : DD
Na mára ennyit... holnap jövök
úhh most jut eszembe még ki kell töltenem a jelentkezési lapot, mert péntekre kell!! : O
Na Csááóóó =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése