Összes oldalmegjelenítés

2011. január 21., péntek

4,92 :-)))))

Képzeljétek kikaptuk a bizonyítványt és nekem 4,92-es (!!) lett az átlagom! :O Csak egy (!!) négyesem van! De úgy kaptam meg egy tárgyból az 5-öst, hogy 4,2 volt az átlagom. Nem panaszképpen mondom XD nekem tökéletesen megfelel! Az az egy négyest meg leszarom magasról. APA azt mondta, hogy még őt is leköröztem ami nagyon nagy szó ám!! : O Mondjuk ő azt mondta, hogy neki csak azért volt 4ese tesiből, mert óra közben bagóztak XD szóval annyira nagybetűs PRO vagyok, hogy ki se fér : D (de az egom se)
De azért az eléggé rosszul esett, hogy egyik osztálytáram odajött hozzám és azt mondta, hogy: " Te túúl sokat tudsz." Hát basszus az egy diák dolga, hogy tanuljon és nem más!! :@ ha többet foglalkozna a tanulással, mint a külsejével, ő is tudhatna többet, de nem tud.... Ne szóljon már be!!! :@@


Ma még tornán is tökjó volt!!! (van Isten!!...naná!...ÉN!! xp) csakígy ego nélkül. Alap. Hál' Istennek nem fárasztott ki nagyon, meg mondtam is neki, hogy fáj mindenem a szerdai tornám miatt...-.-"


4-kor meg elmentem sétálni barátnőmmel, akivel már ezen a héten harmadjára sétálok (y)
sokat röhögtünk (megint) : P *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése