Összes oldalmegjelenítés

2011. március 22., kedd

Lehet...

Sziasztok!


Elég vicces napjaim voltak (össz: 2) : P
1.
- Első óra osztályfőnöki volt ültetéssel. Én most a leghátsó padban ülök és szerintem csak nekem maradt ugyanaz a padtársam (egy fiú, akibe régebben halálosan bele voltam zúgva, de mostanában kezdem kiheverni...vagy mégse?...már nem tudom mi van). Jól elhülyültünk egész órán. 
 - Aztán az egyik szünetbe ültünk a folyosón a székeken. Olyan székek vannak, hogy 3 egybe van tolva. Na és én a bal szélén ültem hál' istennek, mert a jobb oldalon dulakodtak a helyekért. Direkt örültem, hogy nem rajtam dulakodtak.Na de aztán....jött "padtársam", aki nekemrontott és kidúrt. Olyan jól elbambultam, hogy csak akkor esett le, mikor már a földön ültem...xD. Persze visszadúrtam, de vagy 5x erősebb nálam, szóval nem sok esélyt láttam, hogy valaha is visszaülök a helyemre. Szúrtuk egymást, rugkapált, dúrtam, hogy menjen arrébb és aztán nem is rémlik hogyan, de megcsúsztam és a földön voltam (megint). De amúgy rendes volt, mert látta, hogy csúszok ezért nem engedte el a csuklóm csak mikor már a földön voltam. Szép lassan elengedett (de cuki, fogott, hogy ne üssem meg magam : D). A végén már úgy voltam vele, hogy inkább ülök a táskákon a földön és nem próbálom meg még egyszer a lehetetlent : P. Rájöttem, hogy egy csomó szövet táska sokkal kényelmesebb, mint egy faszék. xD
 - Utolsó óránk töri volt. Ezen az órán mutatkozott meg igazán az osztály IQ-ja.
kérdés a tanártól: 
Kik támadták meg Németországot a háború végén?
bekiabálás: Hitler! -.-""""" xD még ekkora idiótát. Persze egész órán utána ezen röhögtem! 
Óra utolsó felében meg barátnőm szerzett egy krétát, ami aztán kettétört és ezekkel egymás gatyáját firkáltuk. xD Nem volt ám feltűnő. áááááá, dehogyis xD


2.
- Ma igazából csak a földrajz óra volt a vicces, ahol már sírtam a röhögéstől. A legviccesebbek ezek a tanár-bakik. Most is elkezdi a tanár:
- Szóval, ha álmodban felkeltenek, akkor is meg kell tudnod mutatni hogy...(ránéz osztálytársam padjára)...hol a térképed?
És elképzeltem, hogy az éjszaka közepén felkelek, és keresem a térképem, hogy megmutassam, hol van Mezőföld! xD vicces lenne
- A másik, meg, hogy felrajzol egy ilyen kúp-féle alakzatot a táblára és mondja, hogy rajzoljuk be a város neve mellé...még hozzátette, hogy úgy néz ki, mint egy püspöksisak
erre barátnőm beordítja: Püspökfalat! XDXD
nah, én ott már bőgtem a sok hülyeségtől...
 - Jah, meg eszembe jutott a biosz óra előtti szünet: mostanában azzal "szórakoznak" a hülyébbek, hogy amíg ők ülnek megfogják és magukhoz húzzák a lábukkal azoknak a lábát, akik előttük állnak...na én is így jártam "padtársammal".
Megfogta a lábam és elkezdte húzni, de aki mellette ült, az is jó mókának találta, ezért ő meg a másik lábamat ragadta meg. Nem kell mondanom asszem, mi lesz akkor ha két oldalról húzzák be a szék alá a lábad...puff egy segges...-.-" najó azért vicces volt. Kicsit fájt is! Jót nevettünk. Persze megszúrkáltam akik ezt tették velem....megint szerelmes lennék? Nemáár!
De lehet, hogy ő is kedvel? Különben miért szórakozna velem?
Lehet...


Ez így annyira nem tűnik viccesnek, tudom, de ha ott lettetek volna ti is tutira röhögtetek volna!!  : D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése