Összes oldalmegjelenítés

2011. március 25., péntek

Sajnos...

Szijjaaaa


Hát persze, hogy nem kaptuk ki az irodalom dogát -.-" Helyette kikaptuk a matekot (alap : 5)
Úszás is volt ma. áhhhh--utálom! Mondjuk most a tanár megengedte, hogy a kismedencébe ússzunk (ami kb. 1m) : P Jó rég úsztam már ilyen kacsaúsztatóban. Talán 3.-os voltam. 
Utána irodalom óra volt. (fúú de unalmas volt) Rájöttem, hogy nagyon perverz a padtársam:
1. irodalmon a tanár mondja, hogy felkérték József Attilát, hogy tanítsa a lányt franciára... erre ő: franciáztak 
-.-"
2. matekon felrázom a lefestőmet, ami ilyen hülye hangot adott ki....erre ő: mi az, recskázol? -.-" fúúj de perverz xD mégis, hogy tudnék már...?!    Olyan hülye....de én így is szeretem :$
sajnos...olyan rossza belegondolni, hogy egyszer majd mással lesz, más kezét fogja majd... =/ és, hogy engem biztos el fog felejteni... =(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése