Összes oldalmegjelenítés

2011. március 17., csütörtök

Majd csak túlélem xD

Császtok!


Ajj szörnyű hetem volt:


1. elvették 1 hétre a netem, mert 3-ast kaptam nyelvtanból...ez még úgy ahogy van oké
2. kaptam még egy hét netmegvonást, mert bementem cipővel a lakásba!! (ez most komoly baszki?!) itt már ki voltam bukva! de akkor....
3. elvették a telefonomat is!!! MERT....ugyebár én visszaszóltam anyának!! de nekem fel se tűnt basszus!
:'( ezért sem tudtam írni :'(
na mindegy: lejárt a bünti és a telómat is idő előtt visszakaptam, mert beteg lettem (vmi vírusféle, de azért suliba megyek, mert 1. nem akarok lemaradni az anyagról 2. jobb hülyülni a csajokkal, mint otthon punnyadni 3. lázas "még" nem vagyok...


Március 15.-ei ünnepség (nemtom hogy kell írni a dátumot)


Na fasza kis ünnepség volt.....fúú anyám de unalmas volt xD
Álltunk egész végig, mert úgy voltunk vele, hogy ha leülnénk akkor nem látunk semmit. Aztán jöttem rá, hogy mi a francért is akarom látni ezt az uncsi előadást!? Úgyhogy álltunk....és álltunk...és fájt a lábam....még mindig....fúdefárasztóvolt. Jah, amúgy meg nem is lehetett hallani/érteni mit mondtak, mert szar Tesco-s volt a mikrofon.Túléltük végülis.


Szünet!! 4 napig!! Jeee : D


1. nap(szombat) :
moziban voltunk Szegeden. Milyen váratlan, mi? Apával a Rangot néztük ketten, mert anya nem akarta velünk megnézni. Addig ő az  csomó Oscar-díjat kapó Fekete hattyút nézte. A film nem volt nagy szám =/ jobbra számítottam.
Amúgy a film sztorija, hogy egy kaméleon egyedül marad és elmegy egy sivatagi városba...mindenki idegen...hazudgál össze-vissze a múltjáról csakhogy befogadják...bajba kerül...mindenki ellene fordul...szokásos történet. 
Anya filmje sokkal izgisebbnek tűnt az elmesélései alapján (ugyebár egy Oscar-díjas filmről beszélünk) xP
jah meg még sétálgattunk Szeged belvásosában. Fagyiztunk. Sétálgattunk. Nézelődtünk. Jó volt!


2. nap (vasárnap) :
megint Szegeden voltunk a belvárosban. Megintcsak sétálgattunk, fagyiztunk. Meg elmentünk a vadasparkba, ahol tök sok aranyos és qrvára lusta "vad"állatok voltak. : P Nekem tetszett, bár a végére eléggé fájt a lábam...


3. nap (hétfő) :
ismét Szeged ( a változatosság kedvéért ugyebár) moziztunk
Most a Király beszédé-t néztük.2011 (vagy 2010?) Oscar-díjas filmje. =D Hú nekem nagyon tetszett! Főleg egy ...khmm...cuki színész miatt... :$ Jóvanna nem beszólni! xD
A film a nagy-britanniai, VI.  György uralkodóról szól, aki dadog és ez nagyon megnehezíti az életét. A felesége felkeres egy (kiderül, hogy nem is diplomás) beszédtanárt, aki szokatlan módszerekkel javítgat a király beszélőképességén. Sok a bonyodalom, mert pl. a "tanár" egyenrangúként beszél a királlyal. Többször is ott akarja hagyni a "logopédust", mert az  gyakran megsérti, de mindig rájön, hogy végülis szüksége van a segítségére...
Jó film! Még vicces is! :O meglepődtem


4.nap (kedd) : 
Ma elmentünk galambokat lövöldözni apáék egyik szarvasmarha-telepére (mivel apáék, mind a ketten egy mezőgazdasági/állatenyésztési "telepen" dolgoznak). Elég sokat lőttem, de azért apa egy kicsivel többet, mert neki 2 rugós fegyvere volt míg nekem 1 rugós. A rugó határozza meg, hogy milyen erővel és milyen gyorsan repül a kilőtt golyó (csak úgy mondom) =D. Aztán elmentünk egy cukrászdába és vettünk egy csomó fincsi sütit. ^^ ez annyira nem lényeg, de akkor is finom xD


Na hát ennyi történt. Most náthás vagyok, ezért nem kell úszni se menni, meg a tormákat is lemondtuk (TÖK ZSÍR) : DD

Néztünk ma töriórán egy filmet, ami enyhén szólva brutális volt (+16). A normandiai partraszállást mutatta be eléggé gyomorforgatóan....
Am a film címe: Ryan közlegény megmentése (tuti, mert apáék beszéltek róla meg az is így kezdődik és Tom Hanks is játszik benne akárcsak abba amit most néztünk)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése