Összes oldalmegjelenítés

2011. június 10., péntek

Mi is ballagunk =)

Császtok!


Nem tudom, ki van már túl az általános iskolai ballagáson, de én csak holnaputántól leszek rajta túl. =) Tudom, hogy nem nagy szám általánosból elballagni, de akkor is ez az első ballagásom (a bölcsőde és az óvoda nem számít).xdd
Mondjuk elég érdekes lesz, mert én eleve nem voltam akkor suliba, amikor elpróbálták a menetet a suliban, de ahogy láttam, nem vagyok lemaradva, mert senki se tudta, hogy mi, hol vagy mikor lesz. Csak azt tudjuk, hogy merre kell menni. Meg hogy mikor lesz a virágátadás, de hogy addig mit fogunk csinálni...? Majd kiderül. Amúgy nem nagy a sarka a cipőmnek, de nehezen tudok benne menni, és attól félek, hogy ha lefelé a lépcsőn a menet megindul, én akkorát zúgok.xd Apa rendelt nekem csokrot, de foggalmam sincs, hogy milyen lesz. Remélem nem túl nagy...
Ballagás után meg elmegyünk étterembe zabálni : D 
Jó kis nap lesz *-* várom már, de persze azért szomorú is vagyok...:'(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése