Összes oldalmegjelenítés

2011. június 22., szerda

Kása redő (rémsztori)

Jó rég nem írtam. Nah most bepótolok mindent. :)
Múlt csütörtökön barátnőmmel elmentünk sétálni és egyszer csak jött egy ötlet, hogy menjünk el a város közelében lévő erdőbe. Régi történetek, mesék terjednek erről az erdőről. Azt mesélik, hogy régebben voltak valamilyen "csuklyások", akik felakasztották az esti arra járókat! :O Azért ez elég durva. Amúgy az erdő maga szép. Magas fák, növények...
Sétáltunk egyre beljebb, közben nagy szemekkel vizsgáltuk a bokrokat meg a fákat. Enyhén be voltam szarva, nem is tudom, hogy vettem rá magam arra, hogy bemenjek. Mentünk beljebb és egyszer csak láttunk valami vörös fényt előttünk. Nah én ott mondtam Melindának, hogy most forduljunk meg és menjünk innen a csudába. Nem ellenkezett.xdd Vajon miért nem...Egyfolytában hátrafelé nézett, azért ő is patázott rendesen. Közeledett a vörös pont. Melinda tanácsolta, hogy gyorsítsunk. Szívemből beszélt...xd Hallottuk a hangját is: egy motorbicikli volt és rajta egy fekete trikós izmos 20 év körüli hapsi. Imádkoztam magamba, hogy: "Meg ne állj! Nehogy  lassíts!" Elment mellettünk, hála az égnek. Már majdnem kiértünk amikor barátnőm mondta, hogy lát valami. Olyan volt, mint egy púpos szellem. Ilyen fehér lepedőféle volt rajta, tiszta ideg voltam már, de már kiértünk. Később visszanéztünk és ott feküdt a földön!!! El se tudtunk képzelni, hogy mi volt az!! :O 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése