Összes oldalmegjelenítés

2011. június 12., vasárnap

X-men: Az elsők (X-men: First class)



Ma szegeden, az X-men új részét láttuk. Kezd ez is olyan lenni, mint a Csillagok háborúja abba, hogy már nem tudják folytatni a történetet, ezért visszamennek az időbe. Unokatesómtól úgy hallottuk, hogy unalmas, de nekem nagyon tetszett. Mondjuk a többi részt nem láttam, csak a Kezdődik: Farkas-t, meg még 7 évesen mesében.xdd
Én alapból szeretem az ilyen természetfeletti erővel rendelkező emberes filmeket. 


Sztori:


A hatvanas évek Amerikájában járunk. Két különös, tehetséges fiatalember összebarátkozik. Az egyik angol arisztokrata, a másik Kelet-Európából menekült, Auschwitzot túlélt zsidó. Barátságuk alapja, hogy mindkettőjük különös tudást fedez fel magában: az egyik olvassa és irányítja az emberek gondolatait, a másik uralkodik a fémek fölött. Képességeik más hasonló mutánsok körébe sodorják őket, és ők állnak élére annak a közös harcnak, amelyet az emberiségre leselkedő óriási veszély elhárítására kezdenek. De a küzdelem őket magukat is eltávolítja egymástól: Magneto és Xavier egymás ellen fordítja földöntúli erejét.


Főszereplők:


                                                          James McAvoy
Sose hallottam, nem is volt ismerős. Utánanéztem, hogy ki ő és kiderült, hogy egy filmből ismerem: Narnia krónikái-ból ő Tumnus, a szatír (félig kecske ember, nem a mutogatós bácsi.xd). De csak ennyi. Pedig nem rossz színész, az elején idegelt a feje, de aztán már megkedveltem. Tetszik a szeme színe *-* de csak az...




Michael Fassbender
ő volt a filmben Magneto és....őt tényleg nem láttam soha, meg nem is hallottam róla.xdd











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése