Összes oldalmegjelenítés

2011. június 3., péntek

Nekem nem kell olyan...

Syasztok

Sok dolog történt azóta, hogy nem írtam az életemről csak filmekről.
Előszöris: végre összeszedtem minden bátorságomat és elmondtam a "padtársamnak", hogy mit érzek.
Nos igazából nem elmondtam, hanem leírtam egy cetlire, hogy: "kedvellek" és azt odadobtam a füzetére. Rám nézett, és csak annyit kérdezett: "Ezt ki küldte?" Mutattam magamra. Egy ideig nézte a papírdarabot. A szívem talán még sosem vert gyorsabban...Vártam, hogy mi lesz, de nem lett semmi. Pár percig nem is láttam a papírt, franc tudja, hova tette, a kezébe nem volt. Aztán egyszercsak odadobta elém. Ez állt rajta. "Hogy?" Baszki hogy a f*szomba lehet ezt máshogy érteni?! Kicsöngettek és felálltunk mind a ketten és közbe kérdeztem, hogy: "Hogyan?! Mégis, hogy lehet ezt máshogy érteni? Erre ő: "Hát...barátilag..." Én: "Jobban!" Ő: "Jaa értem."
Ennyi volt amit beszéltünk erről a témáról. De végig vicsorgott :D Nem tett jót az egójának...xD
De ugyanúgy viselkedik, mint régebben. A lányok mondták, hogy menjek oda és kérdezzem meg, hogy akkor ez most mi? Egy nem? Engem csak az elején zavart, hogy nem kaptam rendes választ, de most úgy vagyok vele, hogy jól van ez így. Úgyis más jobban tetszik neki: tudom, mert mondta az egyik barátnőm, hogy bevallotta neki. És amúgy elkezdtem figyelni, hogy igaz-e és tényleg az, mert egyfolytában ott akar lenni, ahol a lány van. Ha csak teheti mellé ül, piszkálja ...ilyesmi. 
Nem is akarok összejönni vele...nem kell egy olyan srác, akinek más kell. Majd találok egy olyat, akinek én vagyok az első. És én is szeretem, persze...(yn) remélem :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése