Összes oldalmegjelenítés

2011. június 12., vasárnap

Elbúcsúztunk az iskolánktól

Tegnap volt a ballagásunk. Egész jó volt. Nem főttünk be a ruháinkba és nem is fájt a lábam a cipőben. =) Még most is izomlázam van attól, hogy apa nem éppen kicsinek mondható virágot vett xd pedig mondtam, hogy kicsi legyen, mert azt elbírom. Alig bírtam vele leülni, nem fértem el. Pár szál mindig átlógott a mellettem ülő Arnold ölébe. Egész végig hülyültünk, mert untuk a beszédet. Még most is érezni lehet az egész lakásban a csokor illatát. Fincsii. ^^ Volt, akinek osztogattak ilyen oklevelet, hogy milyen jó a sportban vagy milyen jó a tanulmányi eredménye stb. én nem gondoltam, hogy az én nevemet mondani fogják, mert sose voltam színötös. De mondták! Megijedtem, hirtelen felpattantam, odaadtam a mellettem ülőnek a gigantikus csokrot de beakadt a szoknyám, aztán megbotlottam a mellettem ülő lábában és ráestem 2-vel mellettem ülő a "padtársamra" utána a tanár megfogta a kezem és véletlenül nekilökött az előttünk lévő széknek az ülőkéjének. Úgy mentem ki, hogy fájt a lábam, a karom és izomlázam volt, tiszta vörös voltam, mert hát a pont megfelelő emberre estem rá xd
Vicces volt az a kijövetel, de mindez 5 mp alatt. xd
Utána kimentünk az udvarra és elengedtük a lufikat : DD az jó volt. Bár elég sok fönnakard a fán, de az enyim nem szerencsére!
A ballagás után elmentünk egy étterembe, ahol vajon ki volt? A "padtársam". Nagyon meglepődtem. Olyan hányingerem volt, úgy örültem neki. Nem bírtam az étlapra koncentrálni, csak arra, hogy velem szemben ül egy másik asztalnál (naná, hogy úgy ültem le, hogy lássam.xdd) 
Akkor még bele voltam zúgva, de este egy barátnőm, akibe szerelmes "volt" (mint kiderült azóta már nem) mondta, hogy bevallotta neki a fiú, hogy csak az alakja miatt tetszett neki. Nah az én alakom egyáltalán nem olyan vékony, tehát esélyem sincs utána. De így, hogy tudom, hogy ilyen felszínes úgy érzem, kiszerettem belőle. : DDD Végre már. Nincs több szenvedés. Már nem kell. Pedig úgy szerettem, mint még soha senkit...Így nem fogok szenvedni nyáron, meg utána suliba se. :D EZAZ!!!!! :D (y)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése