Összes oldalmegjelenítés

2011. május 29., vasárnap

Másnaposok 2 (Hangover 2)

Tegnap láttam moziba a Másnaposok 2-t. Nagyon brutális film. Mondjuk azt hittem, hogy jobb poénok lesznek benne, és kevésbé lesz perverz... fúú nem láttam még tökös néger nőt, aki rúdtáncos. xD Remélem nem is fogok... Az első részt sajna nem láttam, mert nem engedték, hogy megnézzem, mert mikor kijött még fiatalabb voltam és akkor is +16-os volt. Mondjuk meg is értem, ha az is ilyen perverz. 
Azt hittem, hogy majd meg fogunk fulladni a nevetéstől, de olyan nagyon jóízűt nem nevettem. Jó vicces volt, nemaz csak azt hittem, hogy jobban..
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de Bradley Cooper nagyon cuki <3 *-* :$ :D
A szeme *-* és a teste is pont jó. Najó ne menjünk bele jobban . xD
Amúgy aza másik csávó az nagyon kivolt. Fú most nem jut eszembe a neve...akinek leborotválták a fejét. xd
Meglőtték Philt (képen ------>) meg elvették a majmot tőlük és szerinte a nagyobb gond az volt, hogy elrabolták a makit xD nem is az, hogy majdnem lelőtték a haverját, áá dehogyis. xd 


sztori:


A négy jó barát csapott egy eszelős bulit,(újra) másnapra totális rövidzárlatra ébredt, és fejfájósan próbálta kideríteni, mi történhetett vele az előző éjjel. Ezúttal Stu (Ed Helms) mondja ki a boldogító igent, méghozzá Thaiföldön. A szesztestvérek természetesen így sem maradnak ki a mulatságból, de csalódottan kell tapasztalniuk, hogy Stu - tanulva az eddigiekből - óvatos kerti partit tervez a hepajozás helyett. Ám még a legtávolabbi földrészeken is igaz a régi mondás: ember tervez és aztán mások végeznek vele. Las Vegas semmi ahhoz képest, ami Bangkokban történhet. A haverok újabb agyatlan kalandok során mennek keresztül - hiszen lételemük a botrány, a káosz és pár doboz fejfájás elleni gyógyszer.




Főszereplők:


Bradley Cooper


awhh...nem mondok semmit elég a képre nézni xD *-*
Ha nem tetszik ne nézzed, de legfőképpen ne szóljál be xd


Ed Helms
Maradjunk annyiba, hogy vicces a feje. Mondjuk ez a karaktere lényege. ööö nem sokat hallottam róla, sőt inkább semmit.
Szerepel még A hivatal-ba és a Cedar Rapids-ba. (sose hallottam xd)







Zach Galifianakis



Az ő neve biztos ismerős, mert több jó filmje is van pl: Terhes társaság (az nagyon nagy), Az egek ura (arról hallottam már, de nem láttam) és ugye a Másnaposok 
1-2






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése