Összes oldalmegjelenítés

2011. május 16., hétfő

K*rva lennék??

~sya~
















Ma volt egy szünet, amikor a mellettem ülő fiúk elkezdtek lökdösni. A végére már 3-an nyomtak egymásnak, de én élveztem, mert a "padtársam" is köztük volt. 3 szék van egymásba tolva és 4-en akartunk rajtuk ülni. Párszor leestem, de visszamásztam, aztán kezdődött előről. Akkor jöttem rá, mit is csinálok, amikor a barátnőim szóltak, hogy miért nem ülök máshova. (mondjuk utána pont az a lány jött oda a fiúkhoz, aki rám szólt. eléggé látszott rajta, hogy hagyja magát, hogy szórakozzanak vele. Jó nem mintha én nem hagytam volna magam, de én nem mondtam semmit, mit szól már be??!) Amúgy akkor döbbentem rá, hogy akiket én mindig is kurvának hívtam (nem a barátnőm :P) ők is hasonlóan viselkedtek. De ha legalább nem éreztem volna jól magam, mikor összenyomtak! Még annak is örültem, amikor a "padtársam" bordán nyomott a könyökével! Szentisten! Úgy viselkedtem, mint Ők!!! De mit csináljak, ha egyszer szeretem? Azt mondta, hogy holnap nem fog jönni. :'( Hülye Sulipóló! Legalább nem kapok egyest földrajzból, mert beszélgetünk órán xD
Nem sok dolog történt ma: 2 tz na meg rengeteg hülyülés :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése