Összes oldalmegjelenítés

2011. május 9., hétfő

Alföldi Napok

Hali

Hódmezővásárhelyen hétvégén (plusz pénteken) voltak az Alföldi napok. Ezen (nagyrészt) nagytestű állatokat lehet megnézni, illetve különböző versenyek, felvonulások vannak.
Ezért is nem tudtam írni sokáig. Egész nap itt voltunk. : D
Jah meg csütörtökön és pénteken lusta voltam meg nem is történt semmi...


Volt Forma-1 is és én nem láttam!! Borzalom! De a végeredményt tudom:  
1. Sebastian Vettel (ki gondolta volna?) 2. Mark Webber 3. Fernando Alonso




Rájöttem valamire: Nagyon szeretem a "padtársamat".
Amikor vele vagyok nem érdekel, mi fog történni, csak az, hogy most ott van velem. És ez olyan jó érzés. De amikor látom, hogy elmegy legszívesebben utánakiálltanék, hogy: Hé, várj meg veled megyek! vagy Hé ne menj el! Csak az a baj, hogy van az osztályunkba egy olyan lány, aki (nevezzük k*rvának) az orránál fogva képes lenne vezetni őt. Ma is láttam, hogy rajta van az Ő pulcsija... Aztán biológia órán (mikorra visszakérte) mondta nekem, hogy fázott, de nem akarta visszaadni....-.-" (aha persze). Meg elkezdett panaszkodni, hogy most lányos szaga lett, meg mittudomén erre mondtam neki, hogy: De te ennek örülsz, nem? Ne csodálkozz, ha egyszer odaadod neki! Lenézett maga elé, aztán elkezdtünk másról beszélgetni. Rájött, hogy én nem vagyok vevő az ilyen dumára... 
Nah mindegy. Muszáj lesz elfelejtenem. Ő másik suliba megy, másik városba (azzal a lánnyal méghozzá uhhh)
De nagyon szeretem!!!! :"((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése