Összes oldalmegjelenítés

2011. május 14., szombat

Red riding hood (the movie)

Helló


Ma szegeden voltunk és egy nagyon-nagyon-nagyon-nagyon jó filmet néztünk. Vérfarkas-imádóknak kötelező!!!
A piroska és a farkas klasszikus egy "felújított és felturbózott" változata. Kb. másfél órás, én ebből 1 és negyedet végig féltem szinte xD izgalmas volt, na! Nem kell beszólni! Apa is kedves volt, a film közbe megszólal: "Mindjárt jön a farkas próbálj meg ne nagyon megijedni." Háhh kösz. Amúgy csak először volt félelmetes a farkas aztán már nem annyira. Azt hittem, hogy sokkal nagyobb lesz, de csak kicsivel volt nagyobb az embernél. Mondjuk ez mindegy. Volt benne két srác, de nekem úgy igazából nem tetszettek... =/ Ha tetszett volna valamelyik fúúú akkor az lett volna nekem a csúcsmozik legjobbja xD de sajna nem...


Viszont szerepelt benne az a pasi, aki a Csillagkapuba (Stargate) is szerepelt. Imádtam a Csillagkaput! Abból álltak a napjaim, hogy azon gondolkoztam, mi lesz a következő részben : D Nagy fan voltam. Amikor vége lett, szomorú voltam, de aztán hamar el is felejtettem....=/ Megvan Dvd-n is, de csak az elejét néztem meg, amit nem láttam a tv-ben. Van egy könyvem is, ami Csillagkapus, de még van hátra kb 20 oldal. Egész nyáron olvasgattam, de amikor elkezdődött a suli abbahagytam, de most megint kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a vége.
Na, de vissza a filmhez: A hapsinak mit ne mondjak elég gyorsan meghalt a karaktere. Kb. a 10-15. percben. (pfff -.-")


Sztori:


Valerie meg akar szökni. Szeret egy fiút, de a szülei egy ismerős család gazdag fiának szánják. Ám azon a napon, amikor a fiatalok nekivágnának az erdőnek, holtan találják Valerie nővérét. A tettes valószínűleg az a vérfarkas, aki régóta a falujukat körülvevő sötét erdőben él. 
A fenevad mostanáig megelégedett a helybeliek neki szánt ajándékaival. De felkelt a vérvörös telihold, és a farkas többre vágyik. Újabb és újabb áldozatokat szed, még akkor is, ha tudja, kivívja az emberek haragját. 
A falusiak a híres vérfarkasvadászhoz fordulnak segítségért, aki azt állítja: a farkas nappal a faluban élhet. Már csak az a kérdés, ki az.
Valerie sejti, hogy olyasvalaki lehet, aki nagyon közel áll hozzá. Ez teszi őt egyszerre gyanúsítottá, a következő lehetséges áldozattá és csalétekké is.



Főszereplő: 


Amanda Seyfried 
ismerős lehet, mert szerepelt a Mamma mia!-ba, a Levelek Juliának-ba és a Kedves Jonh!-ba is.


Meg szerepel a filmben Gary Oldman, aki a Harry Potterben Sirius Black.


Meg ugye Michael Shanks, aki a Csillagkapuba Daniel Jackson, a tudós. 
Róla nem találtam képet a filmből



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése