Összes oldalmegjelenítés

2011. május 12., csütörtök

Info-versenyen

Tegnap elég fura napom volt.
Az első órára tanulhattam jó sokat, hála egyik osztálytársamnak. Az úgy volt, hogy legutóbb, amikor voltunk az Emlékpontban, ő odaírta a vendégkönyvbe, hogy ' Ennél az áldogálásnál egy cigi is jobban esne! ' Akkor csicska. Ha nem írta volna oda, most nem szopna az egész osztály. Mondjuk a tanár is gyökér, mert mért bünteti az egész osztályt azzal, hogy egy csomó fogalmat meg kell tanulnunk, amit nem is értünk. Miért nem csak őt szívatja??
Nah és azon az órán (épp, hogy elkezdődött) bejött azt osztályfőnökünk és azt kérdezte, hogy eljönnék-e az info-versenyre, mert sokan nem jöttek el, lemondták. Végül is elmentem, csak fel kellett hívnom anyát, hogy megengedi-e, hogy lemondjuk a tornát. Még az ofó is beszélt vele, mert elkérte a telefonom, amikor úgy tűnt, hogy anya nem enged el. Olyan gáz volt, majdnem elejtette xD nem tudta rendesen megfogni. Basszus, ha elejti, kifizeti...
Mondjuk az volt benne a szar, hogy nálam ott volt a táska, míg a többiek úgy készültek, hogy nem hoznak táskát. Nekem meg ott volt benne az egész napi "tankönyvcsomag" és pont 6 órám volt aznap. Nah mindegy, cipeltem.
Először átmentünk a másik épületbe, mert ott vannak a számítógépek. Ott gyakoroltunk meg átvettük, hogy mik lesznek. Kiderült, hogy lesz benne elmélet is, amiből egy mukkot nem tudtam. Mondjuk nem is volt baj, mert a mi csapatunkba volt egyik barátnőm, aki okos. Engem végül is azért hoztak, mert jó vagyok a Word-be. Az ment is. Mondjuk kicsit nehéz volt. 
A végén mondták, hogy 9.-ek lettünk a 16-ból. Szerintem az jó eleve úgy, hogy az a csapat, amibe beszálltam 7. volt. Amúgy szerintem voltak nálunk idősebbek is. Jó nem sokkal, max. 9. oszt. De akkor is! 
Na ennyi volt tegnap. A mai napról holnap írok, mert már nincs időm. 
Szyasztok!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése