Összes oldalmegjelenítés

2011. május 1., vasárnap

Szolnokon =)

Sziasztok :D

Ne ugorjunk egyből a címhez...
Egész héten vártam arra a bizonyos borítékra, amiben az van, hogy felvettek a gimibe. Naponta lejárkáltam a postaládához, hogy megnézzem a tartalmát. Volt, hogy belenyúltam, ha láttam egy levelet benne. Jól van na! Meg kellett nézni, hogy az-e. : D Nah és pénteken megjött a levél, de nem én nyitottam ki...-.-" Épp tornából jöttem haza, amikor láttam az asztalon egy papírt, Anya meg nagyon mosolygott, ezért gondoltam, nem számla...
Az volt! Felvettek a gimnáziumba! :D Nagyon örültem, még úgy is, hogy eléggé egyértelmű volt. 

Nah pénteken mentünk Szolnokra, rokonokhoz. Anya tesója lakik ott, meg a férje és 2 unokatesóm. A nagyobbik uncsitesómnak volt a ballagása. Neki ez az első ballagása, mert általánosba 8. év végén megbukott, ezért ő nem ballaghatott, hanem tanulnia kellett a pótvizsgára. Így nagynéném is nagyon készült rá, mert 21 éve ez volt az első ballagás, amit ő rendezhetett (unokatesóm 21éves, a kisebbik pedig most 8.-os, mint én).
A ballagáás jó volt, de az utána lévő "buli" elég laposra sikerült. Hárman voltunk lányok, bár az egyik elment korábban a másik meg 20 volt.... úgyhogy a fiúkkal voltam. Ott volt unokatesóm (14) (az ünnepelt öccse, akiékhez mentünk ugyebár), az egyik "haverja" (14) akit nem igazán kedvel, de ő ezt nem tudja, egy srác(kb, 16-17), aki nem beszélt sokat a társaságban, de hogy a buli végén visszamentünk a lakásba, egy kicsit se volt visszafogott xD aztán egy eléggé nagyképű gyerek is ott ült,(18) de ő is hamarabb elment. Egész este a telefonját (iPhone) piszkutálta és a sulijáról beszélt, hogy milyen jó lesz otthagyni meg minden. Mondjuk a party végére elkezdett bámulni (elég fura volt), folyton éreztem, hogy néz, és mikor odanéztem, tényleg nézett. :O Biztos csak szimpatikus voltam neki, nem hinném, hogy bejönne egy 14 éves lány egy 18 év körüli fiúnak... A 20 éves lány amúgy az ő tesója. 

Ennyi volt a hétvége. Nem rég jöttünk haza. Egész nap ma lustálkodtunk. : D
Na sziasztok 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése