Összes oldalmegjelenítés

2011. május 23., hétfő

* - * : $ > ^ . ^ < : DD

Ma olyan jó volt bioszórán. Egyfolytában piszkált. Najó lehet, hogy ez így furán hangzik, de annyira szeretöm *-* :D Összehajtogatott egy blokkot, és a csücskével szúrkált. Ő azt mondta, hogy mivel biológián a reflexről tanultunk, hogy ő csak vizsgálja, hogy egészséges vagyok-e, jól működnek-e a reflexeim. xD olyan édes volt. Egyszer óra közbe (miután megszúrt és ránéztem) olyan édesen mosolygott, hogy azt hittem, ott nyomba sikítok. Ez normális? Nem tudom, csak annyit, hogy ő cuki ^^


Fúú angolon nagyon kész voltam. Előttem ül a világ 2 legidegesítőbb évfolyamtársa. Elveszik a cuccomat, összefirkálják, kifogyasztják a tollaimat. Eleve úgy mentem fel az emeletre, hogy melegem volt, aztán elvették a cuccomat hátulról "padtársam" szúrkált és közbe ordibálták, hogy odaadom-e a telefonom. És mindezt úgy, hogy ki voltam fáradva. Annyira irritált már, hogy kéregetnek hátulról, elölről lopnak, mögöttem meg szúrnak... pffúúú de elegem volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése