Összes oldalmegjelenítés

2011. április 9., szombat

2.

Hétfőn még voltam suliba...hú, de úgy tűnik, mintha egy éve lett volna : P A hétfő és kedd közötti estém valami borzalom volt. Égett a torkom, lüketett a fejem és emiatt nem tudtam elaludni. Egész este sírtam. Fáradt voltam, nem akartam anyáékat felébreszteni és az a szűnni nem akaró fejfájás. Tudtam, hogyha sírok, akkor csak jobban fog fájni, de úgy voltam vele, hogy olyan szarul vagyok, hogy már nem lehet ennél rosszabb. Nem is volt. Aztán el-elaludtam egy-egy órára, de aztán a vége az volt, hogy felébredtem és kezdhettem mindent elölről. 
Olyan 5-6 óra felé anyáék is felkeltek, hogy fürödjenek és menjenek dolgozni (nem én keltettem fel őket, olyan halkan sírtam, ahogy csak lehetett). Amikor anya eljött az ajtóm előtt rászóltam, hogy adjon valamit fejfájás ellen, erre ő behozott egy lázmérőt -.-". 38,8 fokos lázam volt. Volt már valaha több is, de ez is elég volt ahhoz, hogy szörnyen érezzem magam. Adott gyógyszert, amibe altató is volt, így el tudtam aludni. 
Kb. 4 órát aludtam aztán felkeltem, de hála az égnek már nem fájt a fejem csak a torkom. Később elmentünk orvoshoz....anya főzött nekem ebédet...tv-t néztem....feküdtem stb.
Most már jól vagyok az a lényeg, bár hétfőre még visszahívtak harmadjára is az orvoshoz, mert mondtam, hogy nagyon gyorsan vert a szívem az egész betegség alatt is, sőt pénteken már szúrt is. Megmérte a pulzusomat és a vérnyomásomat akkor is, és magasabb volt mind a kettő az átlagosnál. Lehet, hogy a szívemmel is bajok lesznek? Remélem nem. Elég nekem a gerincem miatt aggódni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése