Összes oldalmegjelenítés

2011. április 15., péntek

Fényképezés

Sziasztok


Ma talán a legérdekesebb a délutáni fényképezés volt. Mivel idén ballagunk csináltak rólunk egy pár képet. Kérdeztem, hogy minek, erre a válasz a tanártól: "A nagymama kredencébe." Hát jah kb oda. Mondjuk jó volt. Egész jó kép is készült rólam, az igaz hogy olyan mintha bandzsítanék, de attól még normálisabb, mint amire számítottam. 2-re kellett odamennünk, ezért volt időm megkajolni és átöltözni. Barátnőmmel, Łillával mentem. Úgy nézett ki az egyik képen, mint Quazimodo (ő mondta, nekem eszembe se jutott volna). :D Nálunk meg jól elvoltunk, mert kiengedtük a folyosóra szaladgálni a hörimet. xD Vicces volt nézni, ahogy szedi a kis lábait. 
Aztán a fényképezésen együtt voltam "vele" :D Attól félek, megint szeretem. Na, mindegy majd csak kibírom ezt a pár hónapot. Aztán örökre elfelejthetem. Jó lenne már, mert lassan egyre rosszabbul érzem magam miatta, hogy tudom, neki másvalaki tetszik, nem én. =( Valami azt súgja, lesz még sok ilyen az életben. 
Júj, nagyon kíváncsi vagyok már, hogy milyen lesz a gimis osztályom. =D Remélem azért jól tanulnak, de lehet velük jókat is röhögni.
Jah meg ma megtanultuk, hogyan kell megkötni a ballagási nyakkendőnket. Nekem egész szépek lettek, bár a padtársamnak a végén szebbek lettek pedig én mutattam meg neki, hogy kell. <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése