Összes oldalmegjelenítés

2011. április 11., hétfő

Together

Csááá!

Tudom, hogy mostanában sokat írtam a Forma-1-ről, és tudom, hogy van akit ez a műsor egyáltalán nem érdekel...sorry...én szeretem :)
Nem sok dolog történik velem, így, hogy otthon vagyok...
Ma találkoztam a barátnőimmel, mert kellett pár füzet, hogy bepótoljam az anyagot. El is mentünk sétálni. Jó volt végre hülyülni egy kicsit. Hiányzott már...
Mondjuk olyan jó volt egy hétig csak dögleni a tv előtt és nem csinálni semmit. Gyakran gondoltam azokra a szegény szerencsétlenekre, akiknek suliba kell lenniük. Aztán rájöttem, hogy nem akarok visszamenni! Pedig az elején még el se akartam Anyának mondani, hogy rosszul vagyok, mert suliba akartam menni (hű tényleg jó beteg lehettem). xD Ma is egész nap szinte Dokik-at néztem a gépen DVD-ről, mert a DVD lejátszónk béna és nem játssza le a DivX-et -.-" hülyeség volt megvenni drága pénzért...Na mindegy
Jah és, ha Łilla olvasod a blogom csak úgy mondom, hogy az idegrendszer az nem idegrencer xDD Először én is leírtam c-vel, de aztán nézem, valami itt nem stimmel xD bocsi, hogy ide is leírom, de vicces volt. Meglepődtem :P Nem baj. Mi így szeretünk <3

2 megjegyzés:

  1. jól van na, úgy sokkal viccesebb!XDXDXD♥

    VálaszTörlés
  2. mondjuk tényleg vicces volt.xd néztem is hogy itt valami nem stimmel...xd

    VálaszTörlés