Összes oldalmegjelenítés

2011. április 13., szerda

Egy Csomó Sületlenség

Szijasztok!


Ma megint kellett mennem a suliba. Képzelhetitek hányadik felszólításra keltem föl reggel... Amúgy a suliban lenni szeretek (ha nem írunk dogát valamiből). Az órákat úgy ahogy végigunjuk, de aztán a szüneteket végigröhögjük! :D Szóval úgy elviselhetők a napok, ha egy csomó (hülye) barát vesz körül. :D Mondjuk mindenki induljon ki magából...egy csomó (idióta) barát vesz körül. Na így jobb! xD
Nem tudok túl sokat írni, ezért inkább írok sok hülyeséget, amit nem hiszem, hogy valaha is normális ember leírt a blogjában. Épp egy Milky Way Klasszikus üdcsit iszok. Régebben imádtam, de most valahogy nem megy le a torkomon. Komolyan mondom még egy korty és kidobom a taccsot. Magamtól nem is vettem volna ilyet, csak Anya hazaállított 2 dobozzal, én meg csak ott vigyorogtam, hogy: "te úristen ezt, hogy fogom meginni".
Na még egy sületlenség: Vettünk egy gumis karkötőt, amikor Szolnokon voltunk (egy vásáron) és eléggé szoros a gumija, így le kell vennem egy idő után, mert elszorítja a karomat és fáj. Nah és ma meg vettem egy újságot és abba is volt két gumis karkötő, ami szintén elnyomta a kezem. Én hülye meg egyszerre vettem föl mind a kettőt, ezért most, mint állat fáj a kezem sőt az alkarom is.
Na, ha valaki olvas más blogokba is ilyen hihetetlen nagy idiótaságokat, akkor szóljon, mert ajánlani fogom Nobel-díjra. Hogy miért és hogyan, ne kérdezd...xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése