Összes oldalmegjelenítés

2011. április 9., szombat

1.

SZIASZTOK!

3 részbe fogom leírni az eddig történteket, hogy jobban áttekinthető legyen. Sok bepótolni valóm van. Sorry, hogy nem írtam, csak egyrészt még az egy-hetes-büntimet töltöttem szerdán is.
A másik ok, pedig az, hogy beteg voltam : tüszős mandula-gyulladásom volt. Fúúúúj. Aki nem tudja, hogy az milyen, ne is keressen utána, mert undorító és nagyon fájdalmas.
Szóval, mikor is írtam utoljára? Jah múlt héten. Oké. (jah, jól elbeszélgetek magammal xD)

Hétvégén voltam nagynénéméknél. Anya tesójáéknál. Ott van 2 unokatesóm, akik ugyanolyan tökkelütöttek, mint én. :D Na, meg egy tengerimalac, aki enyhén karmol :P (még mindig tiszta karmolás a kezem...)
Uncsitesóm velem egyidős, ezért nagyon jól elvoltunk. Van most egy játék, amit mindketten imádunk: Minecraft. Azt mondta, hogy ezt egy gyerök csinálta egyedül. =O profi
Másik uncsitesóm, aki 20 éves, leszedett nekem két filmet: Az őrzők legendája (Legends of the Guardions), A feláldozhatók (The expendables). Az őrzők legendáját már meg is néztem itthon. Persze moziba mind a kettőt láttam. De akkor is kellettek!!!! : P



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése