Összes oldalmegjelenítés

2011. április 20., szerda

Szüneet!!

Sziasztok

Szünet van végre. Már alig vártam. Legyen már nyáááár! :D
MINDJÁRT ITT A NYÁÁÁR!! *-*

Hú anyám! Úgy rühellem a rajztanárt. Elvitt minket az Emlékpontba (az egy olyasmi, mint a múzeum, ha az unalmi-faktorát nézzük). Az osztály nagy része ahogy bementünk és leült a székekre xD mi azért végignéztük (nagyjából). Mikor végignéztük, odamentem a tanárhoz és azt mondta, hogy haázi dolgozatot fog irtani. (Anyád!)   Kérdeztem, hogy miről írjunk, nincs itt semmi, mégis mit írjunk le egy oldalban? Erre ő: Hát, ha így viselkedik az osztály, akkor nem beszélek róla, oldjátok meg! És mégis, hogy a f@szomba? Ezt azért nem gondolhatja komolyan. Képes lenne bűntudat nélkül egyest adni olyannak, aki nem tehet arról, hogy az osztály így viselkedik? Akármennyire érdekelhet akkor, ha nem mondd semmit. De az is lehet, hogy csak ijesztget. Nah mindegy majd lesz valahogyan.
Łillával meg egész idő alatt a telóján (google) nézegettünk képeket egy pankrátorról. xD Én nem nézem csak ő. Én a Forma-1-et imádom. Helyesnek tartja a pasit, szerintem nem helyes, de olyan teste van...awhh *-* 
Másik barátnőm, Anna most mondta le a holnapi találkánkat, mert elment a hangja. Elment az orvoshoz (mármint ő, nem a hangja) és azt mondta neki a doki, hogy nem szabad beszélnie. Amúgy azért nincs hangja, mert voltak osztálykiránduláson (mázlisták). És ott gondolom ordítottak meg röhögtek 2 napon keresztül. Nem is csodálom, hogy megnémult, ahogy azt az osztályt ismerem. Így most a sétálásunk eltolódott keddre. Nem baj az is jó. Az még szünet. :D *-*
Ma írtunk töriből. pff semmiség.
Meg verset mondtunk. 2-t is és feladott egy baromi hosszút. :S
Jah, és kikaptam a nyelvtan tz-met, ami nekem le volt másolva, így megvoltak a kérdések és a válaszok is. a válaszok ezek szerint nem voltak jók, mert 4-es lett. (én nagyon örültem neki, csak hanyas lett volna, ha nem tudom a kérdéseket, ha így is 4-es lett) xD
Holnap lesz a szünet első napja : DD
Fúú (hacsak anya fel nem kelt reggel véletlenül) délig alszok. Persze ma este sokáig telefonozok majd az ágyba :D Aztán Tv meg Tv meg dvd meg Tv meg kaja meg punnyadás. Délután viszont le kell mennem az uszodába, mert lehet, hogy lesz úszás bár eddig még sose volt szünetbe. De muszáj lemennem, mert megígértem egyik úszótársamnak, hogy ott leszünk legfeljebb beszélgetünk és hazamegyünk. Tuti az lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése